Szukasz instrukcji do zakupionego produktu? Kliknij tutaj, aby wyświetlić wszystkie instrukcje.
Niezależnie od tego, czy coś zwracasz, czy chcesz to wymienić, zawsze wysyłaj na wskazany adres Bombex Company s. r. o., Rybářská 572, 753 61 Hranice 4-Drahotuše, Czechy
Nie zapomnij podać naszych danych kontaktowych, abyśmy mogli odebrać przesyłkę
E-mail: info@recentie.pl
Telefon: +48 126 006 966
Wymiana towaru
Zapakuj towar i wypełnij poniższy formularz online. Następnie prosimy o czytelne wpisanie numeru zamówienia na przesyłce, abyśmy mogli sparować przesyłkę z formularzem online.
- Wypełnij internetowy formularz wymiany towaru, znajdziesz go klikając tutaj.
- Zapakuj towar, a następnie uprzejmie prosimy o wpisanie na opakowaniu lub umieszczenie w opakowaniu numeru zamówienia, który podałeś w formularzu internetowym.
- Wyślij towar na adres Bombex Company s. r. o., Rybářská 572, 753 61 Hranice 4-Drahotuše, Czechy
Prosimy czekać, aż towar do nas dotrze. Gdy tylko towar dotrze, sparujemy go z formularzem online i wyślemy towar do Ciebie. Towar wysyłaj bez płatności za pobraniem, inaczej nie zostanie przyjęty. Na wymianę towaru mamy 14 dni od odbioru. W przypadku towaru zabrudzonego lub w inny sposób zanieczyszczonego możesz zostać obciążony opłatą za czyszczenie lub naprawę.
Reklamacje
Zapakuj reklamowany towar i wypełnij poniższy formularz online. Następnie wpisz czytelnie numer zamówienia na paczce, abyśmy mogli sparować paczkę z formularzem online.
- Wypełnij internetowy formularz reklamacji produktu, znajdziesz go klikając tutaj.
- Zapakuj towar, a następnie uprzejmie prosimy o wpisanie na opakowaniu lub umieszczenie w opakowaniu numeru zamówienia, który podałeś w formularzu internetowym.
- Wyślij towar na adres Bombex Company s. r. o., Rybářská 572, 753 61 Hranice 4-Drahotuše, Czechy
Poczekaj, aż towar do nas dotrze. Jak tylko towar dotrze, sparujemy go z formularzem online, następnie w ciągu 30 dni rozpatrzymy reklamację i wyślemy towar na Twój adres. Towar wysyłaj bez płatności za pobraniem, inaczej nie zostanie przyjęty.
Zwrot towaru (zwrot pieniędzy)
Na zwrot towaru masz 14 dni od złożenia zamówienia.
Zapakuj towar w oryginalne opakowanie i wypełnij poniższy formularz online. Następnie wpisz czytelnie numer zamówienia na paczce, abyśmy mogli sparować paczkę z formularzem online.
- Wypełnij formularz zwrotu online, znajdziesz go klikając tutaj.
- Zapakuj towar, a następnie uprzejmie prosimy o wpisanie na opakowaniu lub umieszczenie w opakowaniu numeru zamówienia, który podałeś w formularzu internetowym.
- Wyślij towar na adres Bombex Company s. r. o., Rybářská 572, 753 61 Hranice 4-Drahotuše, Czechy
Prosimy czekać, aż towar do nas dotrze. Gdy tylko towar dotrze do nas, sparujemy go z formularzem online, a następnie rozwiążemy Twój zwrot, zwracając pieniądze na Twoje konto. Informujemy, że zwracamy pieniądze tylko na konto, niestety nie możemy tego zrobić przekazem pocztowym. Towar wysyłaj bez płatności za pobraniem, inaczej nie zostanie przyjęty. W przypadku towaru zabrudzonego lub w inny sposób zanieczyszczonego możesz zostać obciążony opłatą za czyszczenie lub naprawę.